Logiciels et brevets Django : theta-subsumption test for Relational Learning GUIDE : A Graphical User Interface for EA C++ library developpment Mash-WP6 : Goal planning framework Contributions to the GNU Scientific Library : Contributions to the GNU Scientific Library SIMBAD : A mobile robot simulator for Autonomous and Evolutionary Robotics Contribution to Scilab : Contribution to Scilab MoGo : Computer-Go program CMA-ES : Covariance Matrix Evolution Strategy COCO : Comparing Continuous Optimizers GridObservatory : Grid Observatory cTuning : public repository and tools for collaborative and statistical program and architecture characterization and optimization MultiBoost : MultiBoost Metis : Metis ACM-ES : Surrogate models for CMA-ES Codalab : open source framework for running competitions CARTOLABE : CARTOLABE io.datascience : Input Output Data Science DNADNA : Deep Neural Architectures for DNA
MoGo: un joueur de Go artificiel 01 août 2006 MoGo: un joueur de Go artificiel Vainqueur de nombreuses compétitions internationales depuis 2006 Contributors: Yizao Wang, Sylvain Gelly, Rémi Munos, Olivier Teytaud, Pierre-Arnaud Coquelin.